Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

BUDOWAŁEŚ KIEDYŚ MARZENIA???... ...jeśli tak to wiesz o czym pisze.

wpisy na blogu

Temat okna - promocje zimowe zaufac?

Blog:  tala
Data dodania: 2017-11-27
wyślij wiadomość

Witam wracam do tematu okien puki mój małżonek siedzi za miedzą ja przygotowuje grunt pod zakup okien. Mieliśmy odłożyć to w czasie ale patrzę a tu ZIMOWE PROMOCJE NAWET DO 50% na stronie oknoplastu udało mi się wyczytać że warunkiem promocji jest 100% opłata do końca roku kurczę naczytałam się ze różnie z tymi firmami okiennymi bywa korzystał ktoś z was z takiej oferty?

Nie wiem czy inne firmy mają podobny warunek postaram się jutro wyruszyć po wyceny mam na oku trzy firmy vetrex dako i .... (zapomniałam zaraz się poprawie)

W oknoplascie byłam dzisiaj wycenę będę mieć na środę.

Moje kryteria wyboru firmy zaczęły się od wyglądu tak sobie to wymyśliłam a jak by inaczej :) od strony technicznej będę się zagłębiać już w półfinale dalej pewnie zadecyduje cena i jakość.

No wiec co się dowiedziałam że firmy wymyśliły sobie kolory okien standardowe i niestandardowe :/ eh żeby wyciągnąć pewnie więcej kasy no i oczywiście jasne okna typu sosna są w worku z niestandardowe ukłon w stronę firmy która nie rozgranicza kolorów (przecież to głupota) już by awansowała do finału.

A co jeszcze pobawiłam się oknem tarasowym psk z automatem (babeczka patrzyła na mnie wzrokiem "zostaw bo zaraz zepsujesz" :) ) mieszane uczucia nie wiem może dlatego ze spotkałam się z negatywnymi opiniami wychwalającymi pod niebiosa hst. Zastanawiam się nad oknem tarasowym jak w projekcie trzy kwaterowym albo właśnie przesuwnym. Okno z automatem nie chciało się poddać mojemu szarpaniu (jakoś automatycznie pomyślałam że powinnam włożyć w to siłę) im dłużej się bawiłam tym dowiedziałam się że trzeba mieć na to okno sposób i otwiera się samo. Powoli delikatnie przekręć klamkę okno się uchyla (a ja z przyzwyczajenia przekręciłam i ciągnę żeby wyskoczyło z ramy jak przy tradycyjnych) a teraz naciśnij klamkę w dół okno ustawia się w odpowiedniej pozycji i już z łatwością możesz je przesunąć wow :) co najlepsze nie poleciało jak go mocniej popchnęłam tylko płynnie razem ze mną się otwierało i zamykało.

 


11Komentarze
lk896  
Data dodania: 2017-11-28 00:47:57
dylematy, dylematy... ja mogę napisać coś odnośnie promocji, potwierdzić, że rzeczywiście trzeba zapłacić za całość przy zamówieniu jeśli chcemy pelna promocje zimowa, natomiast ta promocja jest taka że cena jest taka sama jak była w wakacje i np we wrześniu, natomiast w październiku już była wyższa... Żeby rzecz jasna teraz mogli ja opuścić, tak że pewnie na początku roku będzie troCe drożej a później znów taniej :-)
odpowiedz
tala  
Data dodania: 2017-11-28 06:48:19
włśnie dzieki za informacje nie ma noc za darmo chociaż myślalam że chwyt leźy opłacie całości przed wykonaniem. Powiedz mi korzystaliście może z takiej promocji wszystko było ok czy robili potem problem
odpowiedz
Odpowiedź do lk896
Data dodania: 2017-11-28 08:42:55
Kupowaliśmy okna ( plus bramą i drzwi wejściowe) w zimowej promocji w zeszłym roku i płaciliśmy 30procent zaliczki, reszta po wstawieniu okien. W naszym przypadku okna Krispol - cena bardzo korzystna w stosunku do jakości, zero problemów, zero ukrytych kosztów, kupowaliśmy u małego lokalnego sprzedawcy.
odpowiedz
lk896  
Data dodania: 2017-11-28 09:11:10
ja nie korzystałam z promocji bo chciałam jeszcze w tym roku montować okna i zamawiałam na początku października przed podwyżka (cenę mam taka sama jak jest teraz w promocji) ale też płaciłam całość bo jest dodatkowy rabat za to i jutro mam mieć montaż, okna vetrex
odpowiedz
Data dodania: 2017-11-28 10:12:31
okno
my kupilismy w oknopl we wrześniu ,pani nam mowiła o promocjach ale ze polega to na tym ze mozna potem dłuzej czekac na te okna niz normalnie a jakby to cenowo wyszło ,nie wiem,moze faktycznie troszke mniej,ale oknopl polecam ,mamy psk nie mielismyw tedy porownania do hs ale kwestia przyzwyczajenia ,ciezej sie moze zamyka bo nie mamy tego wycwiczonego ale otwiera sie lekko
odpowiedz
Data dodania: 2017-11-28 10:24:21
My zrezygnowaliśmy z zimowych promocji na rzecz wcześniejszego wejścia elektryka do domu. Czekanie na montaż opóźniłoby zdecydowanie prace.
odpowiedz
Data dodania: 2017-11-28 14:30:21
nie zgadzam się... my wycenialiśmy okna w oknoplaście marzec/kwiecień i wycenili nam na ponad 40tys... jak zrobiliśmy tą samą wycenę w grudniu dla promocji zimowej, wyszło 28 tys. Robiliśmy ją w różnych salonach oknoplast żeby też mieć porównanie jak to wygląda.... Warunek jest taki sam, że trzeba wpłacić całość... aleeeee..... w jednym salonie powiedzieli, że koniec i kropka, musi tak być... a w drugim, dogadaliśmy się tak, że wpłaciliśmy zadatek, a oni w naszym imieniu wpłacili resztę - więc do producenta poszło jako zapłacone, żeby promocja objęła, a my dopłacaliśmy około miesiąca później (ale przed montażem). Dlatego sądzę, że idzie się dogadać z nimi.... :) i promocję polecam!
odpowiedz
ekodom  
Data dodania: 2017-11-28 15:11:41
W tym roku branże okienną dotknęło wiele podwyżek jak okuć, szyb oraz profili. Praktycznie wszyscy producenci okien podnosili ceny klika razy .I może się okazać że obecne ceny w promocjach niewiele się różnią od tych sprzed kilku miesięcy.Jednak wiem, że to nie koniec niestety .Jak skończą się promocje a zachodni dostawcy komponentów znów poczuję wiosnę w marcu 2018 to się okaże, że obecne ceny są naprawdę bardzo atrakcyjne. Pozdrawiam
odpowiedz
ekodom  
Data dodania: 2017-11-28 19:37:42
Jakbym wykrakał Siedzę i czytam maila od jednego z moich dostawców okien drewnianych . cytuję : " PARTNERZY HANDLOWI ......................S.A. W związku ze wzrostem kosztów produkcji /i niektórych cen materiałów/ pozostającej w naszej ofercie stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej i drewniano-aluminiowej produkcji .................., informujemy niniejszym Państwa, iż z dniem 01.12.2017 nastąpi podwyżka cen oferowanej przez nas stolarki w wysokości 5%. Wszystkie, więc przesłane przez Was do naszej firmy po tym terminie zamówienia, będą realizowane już po nowych wyższych cenach sprzedaży. Warunkiem zrealizowania zamówienia, na jeszcze dotychczasowych warunkach jest: 1. Przesłanie do swojego przydzielonego opiekuna w .............. oficjalnego kompletnego i ostatecznego zamówienia do dn. 01.12.2017. 2. Wpłacenie do złożonego w .............. zamówienia do dnia 01.12.2017 zaliczki w wymaganej wysokości. " Podwyżki zimą to ja nie pamiętam od 20 lat. Co będzie na wiosnę ?
odpowiedz
tala  
Data dodania: 2017-11-28 21:22:13
Hehe to sie nazywa intuicja :)
odpowiedz
Odpowiedź do ekodom
tala  
Data dodania: 2017-11-28 20:22:27
Chyba wychodzi na to że skorzystamy z promocji. Czas realizacji nie jest dla nas tak ważny i tak mieliśmy ruszyć z oknami gdzieś po marcu na spokojnie. Jedyne co mnie zrażało to wpłacenie całości przed realizacją słyszałam że pewnych inwestorów tak właśnie oszukał punkt sprzedaży wpłacili całość a producent nie dostał zgłoszenia. Tak właśnie myślałam jak pisze "naszpoliklet" żeby dogadać się z przedstawicielem i wpłacić część a dopiero po sprawdzeniu u producent czy wszystko gra dopłacić resztę.
odpowiedz

Pytanie za 100pkt

Blog:  tala
Data dodania: 2017-11-26
wyślij wiadomość

Wyskocze nachwile z tematu okien. Kto wie jak nazywa sie biala część na elewacji tego(np) domu? 

 

I w jaki sposob mozna to osiagnac? Czy trzeba lac beton w forme? Na elewacji wymodelowala bym to steropianem. A co z czescia ktora odstaje od budynku? Czy to jest beton jak na wieniec (chodzi mi o klase) czy zwykly a moze drewniany szkieletboblozony steropianem? 

Ma ktos pomysl jak to mozna zrobic szkoda jest mi lac beton tylko w dekoracje 


2Komentarze
Data dodania: 2017-11-26 16:22:12
To zależy jakby to dokładnie miało wyglądać. Bo sporo możesz nadłożyć ze styro. Ogólnie z tego zdjęcia to mi się wydaje, że to tylko styropian nadłożony. Chociaż tam koło Pana z taczką, to jest raczej wylany "daszeK" nad wejściem, wraz ze słupem. To połączone ze stropem i też obłożone styro. A jeśli nie, to swobodnie da radę konstrukcja drewniana lub stalowa do obłożenia, ale ze styro, byłoby lepiej.
odpowiedz
tala  
Data dodania: 2017-11-27 22:30:51
Taki przmknelo przez mysl ze moze wten sposob zgobila bym tą roznice w pionie z oknem w korytarzu i tym nad nim pociaglela b taka ramke od wejsci do wlasnie okna w korytarzu i zaraz nz nim pionowo w dol okno strychowe powinno byc centralnie nad lączeniem okna z tą "ozdobą" dalej tak pomyslalam moze odalo by mi sie z tylu zaaranzowac w ten sposob pergole tarasowa (chociaz w planach mielismy altane wolnostojacą bo taras wolelismy miec sloneczny ale to na inny temat)
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet

Zmian z otworami okiennymi w roli głównej

Blog:  tala
Data dodania: 2017-11-24
wyślij wiadomość

Gdy wybieraliśmy projekt postanowiliśmy kupić (niedrogą) bazę i dostosować ją do naszych potrzeb (mąż stwierdził że znając nas i tak nie będziemy trzymać się kurczowo projektu) dlatego tak kombinuje. Przed budową wprowadziliśmy zmiany w trakcie adaptacji których byliśmy pewni (nie podniosły jej ceny ale musieliśmy zmienić kierownika budowy bo pierwszy żądał sobie za to dopłatę nie widząc jeszcze projektu). Po wybudowaniu poprawiamy to czego nie zauważyliśmy w projekcie ( mój mąż już chce się od tego umywać – Mężu pamiętaj ty mnie do tego namówiłeś)

Wracając do tematu:

Mocno zastanawiam się nad zmniejszeniem  największego okna frontowego

Jest okno wychodzące z sypialnie i jednocześnie najbardziej reprezentacyjne okno frontu budynku

0

(aktualnie okno kuchenne po prawej stronie jest usytuowane niżej i jest wyższe)

43

(przepraszam że powtarzam zdjęcia ale na razie budowa jest w uśpieniu i rzadko tam bywam a chciała bym jakoś zobrazować to co mam w głowie)

Obecnie okno ma 180/180 i 56cm od podłogi zmniejszyła bym tylko jego szerokość na 150

Jednocześnie o tyle samo zmniejszyła bym okno w kuchni (po lewej stronie zdjęcia) które obecnie ma rozmiary 180szer / 150wys na 150/150

Zad. Nr.1 sprawdzić jak to kształtuje się cenowo.

Za zmianą:

  • Są to północne okna które nie powinny/nie muszą być tak duże
  • Bardziej ustawna sypialnia

Przeciw zmianie:

  • Może zburzyć to proporcje budynku.

Kolejne zmiany nad którymi rozmyślam to okna w pokojach od strony południowej

40

44

19

Pokoje z których wychodzą te okna w założeniu miały być słoneczne. Zimą słonice miało do nich wpadać i je ogrzewać. Gdy nakryliśmy dach przyglądałam się jak układa się w nich słońce.

Październik - południowe słońce jest bardziej na prawym rogu domu w pokojach wygląda to tak

 34

35

Koło godziny 14/15 słońce kieruje się już bardziej na tylną ścianę domu i jednocześnie obniża się względem horyzontu wpadając przez całe okno, jednak wtedy w pokojach oświetla tylko ścianę na której znajdują się drzwi kończąc się na linii podłogi. Pomyślałam więc że może by tak obniżyć te okna/parapet niżej coś na kształt

45

Jeszcze więcej zimowego słońca ogrzało by nam podłogę J no i przy okazji ciekawie wygląda otwiera pokój na ogród.

Kolejna zmiana to okno którego jeszcze nie ma a które jednego dnia chce innego nie:

Okno na końcu korytarza jak myślicie Robić?

46

48

47

Za:

  • Rozjaśnia korytarz ( okno od strony zachodniej) automatycznie więcej światła późnym popołudniem (latem) nie wiem jak to się sprawdzi zimą bo słońce już tam może nie docierać)
  • Widok na drogę gdzie zatrzymują się zazwyczaj piekarnie i sklepy objazdowe ( Fajna sprawa ), okno będzie znajdować się też w okolicy bramy wjazdowej
  • Urozmaici gołą ścianę od strony drogi ( czasem prosi się o okno)
  • Według mnie ciekawie może to wyglądać mieli byśmy okna na przestrzał po całej długości domu - intrygująco

Przeciw:

  • Mąż narzeka że za dużo okien (zastanawiamy się czy tak duża ilość okien nie wychłodzi nam zbytnio domu. Z drugiej strony mówią że najcieplejsze okna to te od strony południowej i zachodniej (jednak zimą słońce zachodzi w innym miejscu – gdzieś mniej więcej na prawym rogu tej ściany, latem zaś mocno za lewym rogiem.
  • Brak możliwości wstawienia tego okna centralnie pod oknem strychowym (jeszcze raz fotka)Okno strychowe ustawione jest na środku zachodniej ściany a pod nim niestety przebiega ściana działowa od pokoi.

  • OKNO W ŁAZIENCE – zostawić czy wywalić ? (okno od strony północnej)


  • Nie budujemy domu pasywnego (jak widać) jednak chciała bym wykorzystać to co daje nam natura (bliżej rzecz ujmując; słońce) tam gdzie się da.
4Komentarze
Data dodania: 2017-11-24 17:48:23
Ja bym proponowała tak - na pewno okna powinny być równo górą, to daje uczucie harmonii w domu. Natomiast jeśli to okno jest w sypialni, to faktycznie dobrym pomysłem, jest zrobienie takiego samego :) Dwa takie same okna, będą dobrze wyglądały na elewacji. Nie zajmuj się cenami.... to może być różnica 100-200zł czy nawet 300,... to tak czy siak nie dużo w perspektywie reszty życia z niezadowoleniem, że wybrałaś, nie tak jak chciałaś ;) Co do okna w korytarzu - REWELACYJNY pomysł! :) Będzie przepięknie! Powiększenie okien w pokojach - też uważam, że super pomysł. Będzie pięknie, chociaż mniej ustawnie (to zależy co ma się mieścić w tych pokojach). Czy będzie przez to w domu chłodniej? nie... czy będzie miało wpływ na koszty ogrzewania, pewnie tak... jakieś 50zł więcej na rok :P jeśli planujecie podłogówkę, to pod oknem dacie gęściej zwoje i sprawa załatwiona ;) Okno w łaziencE - zostawić (nie trzeba za każdym razem zapalać żarówki) :) tu oszczędzisz na prądzie, to co dołożysz na ogrzewanie tych pokój z powiększonymi oknami! ;) :P Pozdrawiam!
odpowiedz
Data dodania: 2017-11-24 18:56:16
zmiana okien
1. Moim zdaniem jeśli nie ma wyjść miszmasz to frontowe okna powinny być podobne. 2. Takie duże okno w sypialni to super sprawa ale jak je będziesz otwierać? U mnie w projekcie było też ogromne okno w sypialni w dodatku jednoskrzydłowe no i uparłam się że takie chce dopiero pan robiący pomiary mnie ostudził bo zaprowadził mnie do sypialni przed okno i kazał pokazać jak je będę otwierała do mycia i wtedy okazało się że takie skrzydło prawie przez cały pokój mi przejdzie i nad łóżkiem też i to już mi się nie podobało. 3. Okno w korytarzu po prostu bajka jaka by nie była pora roku to i tak będzie więcej światła niż bez. Trochę słabo będzie to wyglądało na elewacji. Może jest możliwość wstawić takie 2 żeby było jakoś symetrycznie?
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
tala  
Data dodania: 2017-11-26 13:25:10
A co myslicie jak by tak wstawic w sypialni fix czyli takie ktore by sie nie otwieralo z mycie nie powinno byc problemu bo to parter nie musiala bym wtedy dzielic okna tylko co z wietrzeniem czy same nawiewki daly by rade? Jak zmniejsze to okno i jeszcze podziele to calkiem straci to swoje proporcje bedzie sie wydawac waskie a dlugie przy cxym elwacja frontowa jest szeroka.
odpowiedz
Odpowiedź do kasiazwarmii
Data dodania: 2017-11-26 16:16:42
Nie, fix to nie jest dobry pomysł. Nie chodzi o mycie, bo to możesz zrobić z zewnątrz, ale dobrze jest porządnie wywietrzyć, no i też pościel możesz na parapecie położyć i przewietrzyć...no ogólnie.... fix to moim zdaniem zły pomysł. A jakie by było to okno po zmniejszeniu. Bo może nie trzeba dzielić :) zrobić jednoskrzydłowe i będzie pięknie. U mnie są okna 150x150 i są przepiękne. Ogromne i cudne :) Zerknij sobie u mnie :) może lekkie nie są, ale bez problemu idzie sobie dać z nim radę :)
odpowiedz
Odpowiedź do tala

Okna w stylu?

Blog:  tala
Data dodania: 2017-11-19
wyślij wiadomość

Kiedyś doskonale wiedziałam jakie domy mi sie podobają a jak doszlo co do czego hmm kurde nie wiem w jakim kierunku mam iść dlatego dawno mnie tu nie było przygotowywałam sie do tego wpisu. Kolejny etap to okna na wiosne. Zawsze podobaly mi sie ciemne antracytowe ale jeśli chodzi o nasza Tale obawaim się że tak ciemne okna ja przytłoczą tym bardziej ze mamy czarny dach a moj mąz nie chcial opaski dachowej (nie wiem czy tak to sie nazywa) w innym kolorze. Gdzieś przeczytałam że domy parterowe nie powinny mieć ciemnych dachów bo stają się ciężkie ze względu na to że jest widać mniej elewacji. No i masz tu los akurat dowiedzialam sie o tym jak polożyli nam blache. I tak sie zaczełam zastanawiac w jakim stylu powinien być ten nasz domek caly czas pamietajcie ze dobudujemy jeszcze z przodu wolnostojacą kotlownie z wiata. Chciała bym cos nowoczesnego ale też klimatycznego ponieważ domek bedzie taki troche skryty za drzewami dopiero jak przekroczy sie brame ma rozblysnąć w swojej aułrze. Wracając do tematu przejrzałam awangardowe bryły i bryły w stylu dworkowym i bardziej podchodzi nam nasza pod ten drugi styl. Wpadło mi w oko to zdjęcie

Co kto na to?

Drążąc dalej znalazlam bloga http://domoweklimaty.mojabudowa.pl/?page=2kurcze podobna obrobka blacharska dachu (szeroka i ciemna) całkiem nieźle (nawet świetnie) te okna się tu prezentują. 

Jeszcz teraz przyszło mi tak do glowy że może zostać przy antracycie a zrobic opaske na wiencu w kolorze sosny ( elewacja biała) 

Całość musi pasować do do żywoplotu ktory bedzie ogrodzwniem a sama brama marzy mi sie z gabionu (slupki) mniej wiecej taki klimacik chciała bym uzyskać do okoła pare inspiracji padlo na poczatu. 

Ok ide spać jutro blizej przyjze sie okna jeśli chodzi o ich krztalty i dzielenie uchylne roztwierne(?) Itp

(edit) tekst o czarnym dachu https://dom.wp.pl/ciemny-dach-jak-dopasowac-go-do-elewacji-domu-6098151712294017g/9 

Jeszcze kiedyś w głowie miałam białe okna i białą podbitkę ale na każdym kroku mi je odradzano (choć do tej pory do nich wzdycham) zastanawiam się czy to jest fakt że są pracowite a i tak żółkną czy po prostu tak zwykło się mówić? 

 

4Komentarze
Data dodania: 2017-11-20 13:35:19
Moim zdaniem do Waszego projektu, najbardziej będą pasowały okna jasne - dokładnie tak, jak na tym zdjęciu, które wrzuciłam. Obróbki, okna i drzwi w kolorze, jak sosna, albo coś tego typu. A co do płotu... nie daj się zwariować... teraz ludzie mają fizia na punkcie tego, że wszystko musi pasować, to do tego, a tamto tu.... a właśnie teraz są tak zróżnicowane trendy, że każda rzecz z innej "parafii" też będzie super wyglądała :) więc się nie martw! :) dom, domem a płot swoją drogą :) Pozdrawiam
odpowiedz
tala  
Data dodania: 2017-11-20 15:35:02
Dzięki za odpowiedź. Masz racje co wielu zróżnicowanych trendów i chyba dlatego czasem boli mnie głowa :) jest tyle świetnych aranżacji że ciężko się zdecydować (no ja nie należę do ludzi zdecydowanych:)) mam czasem wrażenie że budowa żyje własnym życiem i to chyba jest to coś (wyjątkowego). Co do tego sosnowego też jest mi coraz bliższy sercu zastanawiam się tylko czy to kwestia nowej mody na ten kolor która zaraz minie czy coś w tym jest. A wspominałam że świetnie że istnieje taka społeczność dziękuję za opinię
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
Data dodania: 2017-11-20 17:43:17
Ja na początku też bardzo to przeżywałam... denerwowałam się czy wszystko wyjdzie jak należy... aż w kuńcu po obejrzeniu miliona albo dwóch wizualizacji, stwierdziłam, że martwienie się nie ma sensu. Wiadomo, są rzeczy kiczowate typowo, ale wystarczy się ich wystrzegać, a wnętrze będzie ładne, stylowe i indywiduwalne :) a połączenia nawet elementów retro z nowoczesnością, to też styl :) więc do dzieła! Puśc wodzę fantazji i stwórz SWOJ idealny dom, a nie dom, który będzie się podobał innym....
odpowiedz
Odpowiedź do tala
Data dodania: 2017-11-20 22:54:19
Dla mnie zdecydowanie kolor okien jakaś sosna jasna, będzie pięknie się prezentować. Dla mnie będzie to jednocześnie nowoczesne jak i lekko klasyczyne i na bank eleganckie. Tylko sosna. Białe okna w domku.... dla mnie zdecydowanie NIE, brudzą się cholernie no i są sztuczne i jak z blokowiska, a okna w kolorze choć trochę imitują drewno :)
odpowiedz

Drewniany strop, dach, ekspresowe tępo. Zapraszam

Blog:  tala
Data dodania: 2017-11-01
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.pl


No ostatecznie zamykam sezon prac na budowie na rok 2017 mój mąż już trzeci tydz siedzi za granicą. Ścigaliśmy się z czasem żeby zdążyć nakryć dom przed jego wyjazdem. Szło jak po grudzie nasz budowlaniec miał pojawić się u nas na początku września, był w październiku a zostało: więźba, ściany szczytowe, kominy wentylacyjne, ściany działowe i trochę ponad 2 tyg do wyjazdu męża w tym blachę miał położyć mój ślubny z szwagrem i  jednym co ma do tego sprzęt i zna się na rzeczy :D (no szwagier też robi w dachach)

-3 ludzi

-240m2 dachu,

-2 tygodnie gdzie jeszcze nic nie przygotowane?

Mój mąż wątpił…

Ale ja nie dopuszczałam myśli że nie zdążą, zatrzymywałam czas siłą podświadomości.

 Środa dzwonią, ale inna (zaprzyjaźniona ekipa) niby dlatego żeby było szybciej inaczej musieli byśmy jeszcze czekać, dużego wyboru nie mieliśmy więc się zgodziliśmy.  -Jak będzie pogoda to wchodzimy- ok zrozumiałe.

Czwartek – Leje

Piątek – słońce, zrywamy się z Mężem z rana ubieramy małego gotowi do wyjazdu na działe – nie przyjadą, bo w piątek nie zaczynają żadnej roboty …noż kurde. No nic sobota ma być ładniejsza.

Sobota – Piękna, 6 rano gotowi kawa w termos mały w foteliku – nie przyjadą, bo w sobotę nie zaczną dachu i nie zostawią tak na niedziele. ….. Brak słów, jedno wielkie milczenie do końca wieczora.

Poniedziałek - Wzieli  się za więźbę goniąc konie, bo już z innej budowy dzwonią,  3-4 dni – stoi

blog budowlany - mojabudowa.pl

Zaraz po nich weszła nasza ekipa raz dwa ściany szczytowe stoją, ściany działowe stoją, kominy stoją


blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl

(w tle pradziadek naszego syna syna)

blog budowlany - mojabudowa.pl


No i dalej już został tylko morderczy bieg mojego męża, szwagra, speca od blachy  i taty który się zlitował i  pomógł chłopakom. Ledwie zaczeli rozciągać folię, przypałętał się Ksawery ;/ ale udało się.

Łaty i kontrłaty:

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


Obróbka:

blog budowlany - mojabudowa.pl


Zdążyliśmy nakryć na następny dzień żegnaliśmy się z mężem :( byle do grudnia ;(.

Dalej już spokojnie tata zabijał otwory, a ja dostałam bardzo wdzięczną prace

blog budowlany - mojabudowa.pl


Prostowałam groźcie wyciągane z blatów po wieńcu. Przy moim tacie nic się nie zmarnuje.

STROP

Pisze o nim teraz bo chciałam poświęcić mu więcej uwagi. Ze względu że 90% wykonuje się stropy lane nie mogłam sobie wyobrazić jak taki strop będzie wykonany także ciężko było mi znaleźć konkretne informacje na ten temat. No belki stropowe ok ale na wieniec czy pierwsza murłata? Jak? Jeszcze my w planie mieliśmy kombinowany strop nad salonem po co tak do tej pory nie wiem. Mówią że łatwiej będzie przybić podbitkę. Jeśli ktoś zna inny cel bardzo bym prosiła o informacje.

Strop nad salonem identycznie jest z drugiej strony

blog budowlany - mojabudowa.pl


Strop od zewnątrz

blog budowlany - mojabudowa.pl


No więc jak widać nasz strop położony jest na wieniec. Rozdziela ich tylko izolacja przeciw „wilgociowa” Papa. Na belki stropowe idzie murłata, a do murłaty krokwie. Powstała luka między wieńcem a murłatą jest zamurowana.

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


Strop nad podcieniem przy wejściu

blog budowlany - mojabudowa.pl


Belki stropowe od zewnątrz w ścianie szczytowej

blog budowlany - mojabudowa.pl


Mam strop drewniany trzeba z niego coś wycisnąć. Panuje odkryć część belek stropowych w salonie, tych nad oknem na środku salonu i tych nad korytarzem

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


Przy okazji tak wygląda nasz korytarz.

Pokoje (4x4,2):

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


Wiatrołap dalej korytarz. Irytuje mnie to że widać z wiatrołapu drzwi do pokoju, jak tu je przesunąć..?

blog budowlany - mojabudowa.pl


No więc  otwory pozamykane można robić imprezy :D

blog budowlany - mojabudowa.pl

(drutem wiązałkowym też można)

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl


Dobrej nocki

Ps. Zamykam sezon na budowie ale nie na blogu. Muszę przygotować się do wiosny a mianowicie wybór okien, żywopłotu i innych potrzebnych…. J


tala
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 45427
Komentarzy: 191
Obserwują: 19
On-line: 9
Wpisów: 53 Galeria zdjęć: 238
Projekt TALA MB
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Wieś
ETAP BUDOWY - Brak
ARCHIWUM WPISÓW
2022 maj
2021 listopad
2021 wrzesień
2021 sierpień
2021 marzec
2021 luty
2021 styczeń
2020 grudzień
2020 wrzesień
2020 lipiec
2020 czerwiec
2020 luty
2020 styczeń
2019 grudzień
2019 maj
2019 kwiecień
2019 marzec
2019 luty
2018 wrzesień
2018 sierpień
2018 lipiec
2018 kwiecień
2018 marzec
2018 luty
2017 grudzień
2017 listopad
2017 październik

OBECNIE NA BLOGU
2 niezalogowanych użytkowników
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67152
Liczba wpisów: 222816
Liczba komentarzy: 903601
Liczba zdjęć: 681169
Liczba osób online: 199
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy